Tanzania

Livet trippar på bra måste jag medge. Jag har mycket skoj att se
fram emot, vilket gör allting lättare. Livet blir sååå mycket roligare
då. Min syster har även roliga grejer framför sig.
Hon ringde precis och sa att hon hade bokat voluntärresa till
Tanzania i Januari. Där ska hon jobba på ett barnhem i två
månader, och så ska hon bo i en lägenhet utan avlopp och såna
saker som vi är vana vid. Jag är inte lite avundsjuk!
Hela kalaset kommer gå på minst 25 000 räkna vi ut, vilket är
ganska mycket pengar ändå. Men fatta vilken upplevelse!
Jag kommer sakna henne. Och det slog mig precis nu hur
jobbigt det kommer bli med hunden då vi bara kommer vara
två pers att ta hand om henne. Satan.

Nu blir det plugg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0