Twilight

Igår kom äntligen min Twiligtbok! Eftersom jag har läst boken
på svenska och sett filmen ett antal gånger, så tänkte jag att
det kunde vara roligt att läsa den på engelska och än så länge
ångrar jag inte det beslutet. Det är faktiskt roligt plus att det tar
längre tid att läsa ut den = mycket bra. Så slipper jag inhandla
nya böcker hela tiden. Pefekt!

Nu sitter jag här, med italienskaboken i knät och funderar
på att gå ner till frysen och hämta två chokladmuffins.
Ska jag eller ska jag inte? Svårt val... eller egentligen är det
jäkligt lätt med tanke på att jag inte vill gå upp i vikt, men jag
är trött och behöver något sött. Så jag tror att dom kommer
ligga i min mage inom en snar framtid.

I veckan så ska vårat radhus målas om,vilket jag inte är så
förtjust i. Eller rättare sagt, jag tycker att färgen är svin ful.
Istället för att ha den glada gula färgen vi har nu, ska vi ha en
som ser .. tjurig ut. Man blir typ nere av den. Hur nu en gul färg
lyckas med det.

Idag har det varit rätt förvirrande att gå språk. Jag var hur
trött som helst i slutet av dagen, och hade haft språk hela dagen,
så när jag kom in till matte lektionen så sa jag hej på tre olika
språk innan jag sa det på svenska. Totalt borta.

Nu ska jag ta tag i mina läxor och kanske till och med träna!
Puss


Picnickfestivalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0