Bio

Igår var jag och Frida på bio. Eller två stycken för att vara exakt!
Vi såg "Klara" och "Remember me". Jag vill väl inte påstå att någon
av dom var någon att hänga i granen, speciellt inte Remeber me.
Klara var rätt söt ändå, men för Frida som kom ihåg böckerna
innan och utan, var den en besvikelse. Dom hade liksom tagit bort
vissa viktiga karaktärer och skit, vilket inte är så kul.

Det som var bra med Remember me, var Robert Pattinson. Eller
ja, hans utseende då. En riktigt godbit den där! Annars var den bara
seg och förutsägbar. Det hände väl lite i slutet, men annars var det
bara still.

Men jag tackar Frida för att hon tog med mig i vart fall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0