Otroghet

Jag hamnade in på en artikel om otroghet. Det hade gjorts undersökningar
på vilka yrken personerna som är otrogna har, och bland kvinnorna var
de vanligaste yrkerna : lärare, hemmafru, sjuksköterska, sekreterare/
assistent och mäklare, medan de vanligaste bland män var läkare, polis,
advokat, mäklare och ingenjör.

Så nu är jag lite tveksam över om jag vill att min framtida man ska vara
framgångsrik, eftersom det uppenbarligen är dom yrkerna där otroghet
är vanligast. Inte nice.

Men i en annan artikel precis nedanför, stod det att smarta män inte är
otrogna? vilket är rätt skumt, för att man behöver ju ha lite hjärna för
att bli advokat eller ingenjör. Dock var det bara en psykolog som trodde
det. Jag kan inget om ämnet, men det låter rätt otroligt faktiskt.

Jag skulle nog inte kunna med att vara otrogen, det är för elakt.
Ojdå, var femte gift man är/har varit otrogen. Jag ska nog inte gifta mig
heller då.

Aja, ska dra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0