Provet

Nu är provet avklarat, och jag är trött i hela kroppen och i huvudet.
Sista delen tänkte jag knappt på vad jag klickade i.
Från nio till till tio över fyra, inte konstigt att jag är trött!
Och om 25 min ska vi få gäster, ska fira Johanna och mamma.
Man borde fira mig också, för att jag gjorde provet.

Men lite spännande var det allt!

Klockan fem kan jag se facit, vilket blir intressant. Jag förväntar
mig inga toppresultat här alltså, för det gick åt helvete.
Men nu har jag testat liksom, vet hur det går till etc. Ordkunskaps-
delen var helt störd. Det var ord som man ALDRIG hört förut alltså.
Tror inte att någon kan dom orden.

Menja, credz till moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0