Skärtorsdagen

Gårdagens inlägg hamnade i utkast, så det kommer nu istället.

Gårdagen var hellyckad! Jag åkte in med halv sju tåget i en grymt snygg
outfit (tackar vi Frida för) till en förfest, och var där i typ en kvar höhö.
Sedan drog vi till Pop the Cherry och hade det allmänt trevligt.
Efter det blev det Trädgårn med Sofia, Pontus och Sebastian.
Jäkla massa springande måste jag medge! Där fick jag höra 1000ggr
att jag och Pontus passade jättebra ihop haha, och vissa sa att vi såg
ut som ett syskonpar också. Det tar jag iallafall som en komplimang!

Sofia fick en snubbe som slickade på henne (EWW) efter sig, och
hon blev stämplad av en stilettklack. Hennes fötter känner smärta
idag. Jag blev också stämplad, fast av en kille, så jag tror att min andra
nagel kommer bli blå den med! MENMEN, shit happens.

Vi fick även två döva killar efter oss. DÖVA?! Men dom hade fan
taktkänsla! Helskumt!

Det kom fram en kille som jag pratade med ett tag (svinrolig), som
sa "men...vi kan ju inte kyssas när du har metallskräp i munnen!"
Och jag hade inte gett några vinkar om att vi skulle strula direkt men -.-
Men ja, han kom tillbaka senare och försökte få med mig hem,
vilket jag snällt tackade nej till. Men sjukt rolig var han i vart fall!


Sååå vad händer en fredagskväll som denna?
Jo, jag ska iväg på en förfest hos Anna, därefter blir det troligen
en fest i Ängabo, kanske. Jag är helt död idag, så jag är inte hundra
på att jag ska med dit men ja, får se.

Haha det blev visst ingen förfest, eftersom Mikaela vägrar komma
om jag kom. Här är man inte långsint inte! Grejen är, att hon hade
inte behövt prata med mig under kvällen :S Men istället väljer hon
att förstöra för dom andra, vilket bara är egoistiskt och omoget.
För min del spelade det ingen roll, jag tar inte åt mig. Men jag
tycker att det är elakt mot dom andra bara. Dålig stil Mikaela.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner personangrepp på bloggen! hon väljer väl själv vad vilka hon vill träffa och umgås med. sluta bara vräka ut dig.

2010-04-04 @ 17:04:49
Postat av: Frida

Anonym kan ju bara lägga ner:) . Känner du dig träffad eller känner att du hemskt gärna vill försvara ett töntigt beteende så kan du ju ta det med madde direkt :P .

2010-04-04 @ 23:46:27
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: Madelene

Nu är det ju faktiskt min blogg, så jag kan skriva vad fan jag vill :) Hon behöver inte umgås med mig, men hon kan faktiskt ställa upp för sina vänner och vara i samma rum som mig. Och jag säger som Frida, vill du något så kan du ju åtminstonde ha stake nog att inte vara anonym :)

2010-04-05 @ 12:31:26
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0