Trädgårn

Igår var jag och Sofia på Trädgårn, aaaaasnice! Vi förkrökade hos hennes
mormor (som förövrigt är jättecool), och drog dit. Jag var rätt nervös över
att jag kanske inte skulle komma in, eftersom jag var för ung, men det var
inga problem där inte! Perfekt. Stället erbjöd massa snygga killar ska ni
veta! Blev bjuden på en shot och en cider, NICE. Mindre nice var att jag
fick sånt jääävla skoskav att jag knappt kan stå på fötterna nu, och att
min plånbok försvann. Men bankkortet är spärrat, får ett nytt om en vecka,
och jag fick ett nytt fritidskort.

Egentligen var man tvungen att visa leg då man skulle få ett fritidskort
(jag hade registrerat det tack och loooov!!!), men eftersom mitt leg var
försvunnet, var ju inte det vidare lätt. Men tjejen som jobbade där var
underbar och lät mig få ändå. Jag fick bara säga alla mina uppgifter och så.
Såna människor gör verkligen ens dag!

Jag är så bakis. Haha kul att pappas flickvän gillade min status, där det
stod att jag hade skoskav, var bakis och att min plånbok hade försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0