Valborg

Idag är det valbord = fest. Jag har haft världens ångest över vad jag ska
göra, men nu är det bestämt i alla fall. Jag ska på Queernight at Park Lane,
kommer bli grymt! Dock är priset också grymt, fast på ett elakt sätt. 120kr
i inträde! Det är bannemig inte okej. Men vi får hoppas på att det är värt
det. Förra gången fick jag ju inträdet betalat av en kille, men sån tur
lär jag väl inte ha ikväll. Fast man vet aldrig!

Jag tänkte sova en liten stund, och sedan dra iväg och träna, tro det
eller ej! Jag har velat träna i veckan, men tiden har bara inte räckt
till. Veckan har varit helt galen verkligen. Men det ska jag inte tänka på
ikväll, jag ska bara ha KUL!

Sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0