Arg

Om tre timmar ska jag och pappa till Borås för att köpa mig en hårddisk.
Ellerja, jag ska få en. Grejen äääär, att jag är fortfarande fruktansvärt arg
på honom men nu ska jag ju ändå få en hårddisk, och det känns dumt
att bete sig surt mot honom då. Jag vet verkligen inte. För ja, jag är ju arg
som fan. Dilemma! Jag kanske ska vara halvkylig? Fast ändå... det är ju
ändå typ 1000 kr snubben ger mig här. Hm... fan. Det hade varit bäst om
han bara gav mig pengarna till en hårddisk så köper jag den själv istället
för att han hänger med. Jobbigt läge. Well well.

Jag ska träffa Anna idaaaaag, awesome!et. Samma sak gäller Joakim, och den
killen saknar jaaaaaaag! Han har ju varit i Grekland nu också såja. Men
har jag tur så får jag träffa även honom idag. LYX kallar jag det!

Nu ska jag ringa mormor och kolla om jag kan hälsa på henne en snabbis!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0