Baaaakis

Det är söndag och jag är bakis, som vanligt. Känns som att jag
alltid är bakis nu för tiden, så jag ska nog ta det lite lugnare.
Nästa helg ska jag hålla mig undan från alkohol haha.  Frågan är om
man orkar släpa iväg sig till ica och köpa något onyttigt,tjock som jag är.
Otroligt frestande att köpa en påse chips och bara mysa. 

Jag fick för mig att sova i soffan när jag kom hem igår med SATC i
bakgrunden. Jag gillar att sova med tvn i bakgrunden nämligen, har
lättare för att sova då. Dock inte när jag sover borta, då vill jag ha det
knäpptyst. Underligt. Så ja, såg SATC typ..tre eller fyra gånger i natt haha.
Tre tror jag..oh well, det är ju inte så noga direkt haha.
Så hur ser dagen ut? Inte lämna huset,mhm.

Imorgon börjar skolan igen, efter ett underbart sommarlov.
Jag känner mig inte redo alls....men det ska nog funka! Har inte så jäkla
 mycket till val direkt haha. Det blir nog bra när jag kommer in i rutinerna
igen och sånt. Aja, nu blir det Mamma Mia. Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0