Fyfan

Jag mår rent sagt förjävligt idag. På något vis, fattar faktiskt inte
hur för jag drack inte mycket alls, blev jag steeeeenpackad igår.
Så jag åkte med tolvtåget hem (tror jag?) och tog taxi hem.
En kille jag inte träffat förut hjälpte mig att spy igår, genom att
sticka fingrarna i halsen på mig. Jag var alltså i det schacket att
jag inte kunde göra det själv. Jag tror dock att han var lite väl
hårdhänt för jag har så jääävla ont i halsen idag haha. Fast han
kanske var tvungen att göra det, inte vet jag. Han såg  iaf till
att jag kom till stationen också. Såna människor är guld värda.

Såja, inte världens lyckaste kväll direkt. Menmen! Inget att göra
åt saken nu. Fattar verkligen inte hur jag kunde bli så full! Galet.

Nu ska jag ta mig tillbaka till sängen, vaknade sju. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0