Hälsostudion

Nu har jag äntligen blivit medlem på hälsostudion! Nu jäklar ska jag
få igen för alla mars jag ätit denna sommaren. Fan. Det blir nog inte
kul att träna i början, för jag kommer inte orka någonting typ haha.
Tur att jag har Frida som kommer tvinga mig att träna, jag har ju tendensen
att smita undan! Men det lär jag inte kunna göra från och med nu.

Ska strax iväg till Gbg med Fredrik,Max och Nicollon, trevligt trevligt!
Det slog mig nyss att jag inte kan dricka, eftersom jag ska på arbets-
intervju imorgon. Så, jag får väl ta ett glas eller två, inte mer.

Sofiiiiaaaa kommer hit imorgon också!! Så jag har saknat den ungen
alltså. Helt galet. Så det blir AWESOME, min sagt.

Dags att göra i ordning sig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0