Miljöpartiet

Jag sitter här med feber, och kan inte somna. Jääkligt irriterande kan
jag säga er! Wellwell, jag har kollat upp Miljöpartiet nu, så jag vet att
dom jag röstar på inte har någon helskum åsikt. Men jag gillar allt jag
läser, förutom betygsystemet men det kommer jag inte drabbas utav
ändå. Jag gillar speciellt deras syn på djur och deras rättigheter. Dom
vill att djuren ska få det bra kort sagt. Slippa vara instängda i utrymmen
där dom inte kan röra sig, och få uppleva hur det är utomhus.
Sedan är deras syn på miljön underbar också, såklart. Så ja, ingen
tvekan om vilket parti jag kommer rösta på! :D

"Miljöpartiet anser att det är fel att kriminalisera de människor som
laddar ner filer från internet". AWESOME.

Kommentarer
Postat av: John Smith

Miljöpartiet anser alltså att det är helt rimligt att stjäla upphovsrättsskyddat material, och tycker att en person som har slitit i ett år med en skiva ska få 0 kr för den. Gött att slippa fundera över vilket parti man INTE ska rösta på i alla fall :)

2010-08-10 @ 01:48:07
Postat av: Madde

Det är ju asbra ju :D:D:D Som om att du inte laddar ner ^^

2010-08-10 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0