Pappa långben vs Madde

Igår besökte en pappa långben mig här, ett av de få djur som jag faktiskt
är rädd för. Jag satt helt fredsamt(?) på min stol, då det äckliga djuret
bestämmer sig för att attackera mig. Han flyger rakt på mig, och jag
blir så rädd att jag trillar av stolen. Han bestämmer sig för att bosätta sig
på min stol, så jag fick stänga av datorn, eftersom min stol var upptagen.
Lägger mig i sängen och ser på SATC, och vem kommer då om inte jävla
pappa långbenet? Jag flyger upp ur sängen och sätter mig i stolen igen.
Sedan fortsätter kvällen ungefär i samma bana.

Jävla dumma kryp.

Kommentarer
Postat av: Frida - The story of my life!

euuuw :( nästa gång ska du fånga den i en burk:D asbra!

2010-08-15 @ 20:47:26
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0