Regn

Sedan jag kom hit, har det regnat mer än vad det har gjort på hela
sommaren i England, lite ironiskt, med tanke på att England är känt
för sitt regn.

Jag och Sofia har ätit så mycket onyttigt så ni anar inte! Jag spydde
till och med igår, med ovilja. Dåååå har man ätit för mycket!
Gick även och tog en cider på Mangiamo. Det var vi och för fulla gamlingar
där. Det är verkligen sorgligt när 50åringar beter sig som 20 och skämmer
ut sig som fan! Riktigt illa. Snälla gud, se till så att jag inte blir så!

Jag var på anställningsintervju igår, tror inte att det gick vidare bra MEN
hon sa att bara få ha kommit på intervju var jättebra, för att det var
otroligt många som hade sökt, så det är alltid något! Jag kommer inte
direkt spilla några tårar om jag inte får jobbet liksom.

Well, dagen nu då. Jag är ju som sagt numera medlem på Hälso, så
jag ska diiiiit snart (fyfanfyfan) och träna. Inget val. Sedan ska jag även
handla av Nicole på Maxiiii, och vara med henne dååå. Blir fint serru.

Sims nu då! Xx

Sofia och igelkott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0