Regnig utekväll

Igår åkte jag och Joy in till Göteborg,med målet att åka hem med
tolvtåget, eftersom båda var helt slut. Riktigt så blev det inte.

Kvällen började med parkhäng med några av Joys kompisar, mycket
trevligt må jag säga. Men då kom regnet och förstörde detta för oss,
så vi, jag Joy, Zak och Sax, drog vidare till Chez i sisådär 30 min.
Traskade då vidare till en annan bar för att möta upp fler folk. Vid
detta laget spöregnade det som ini norden.
Där stannade vi inte heller vidare länge, typ en kvart. Då ska vi
vidare till Rockbaren (det var för övrigt 23 och jag kom in (H) ).
Viktor snodde mitt paraply och Joel hoppade i vattenpölarna och
lyckades vinkla (med mening) allt vatten på mig. Dygnsur från topp
till tå, kommer vi till Rockbaren. Nice ställe med allt möjligt folk.
Det gillar vi!

Efterfest hos Zak, läggdags klockan sex. Har vi en trött Madde
här idag måtro? Jotack, minst sagt. MEN det hindrar inte mig från
att åka in till Göteborg ikväll igen. Det ska bli jävligt nice, så länge
jag får sova lite på dagen nu.



Fräsch flicka efter en galen utekväll. Tack för den btw, GRYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0