Sämst

Även om man är riktigt kass på något, så finns det ALLTID någon som är
ännu sämre, vilket kan kännas tröstande ibland. Men det måste ju vara
någon som är sämst. Tänk att vara sämst på något liksom! Sämst på...
att sjunga. Fatta hur hemskt det måste låta!! :O Det måste vara typ..
öronbedövande. Eller sämst på att tvätta. Det kan då inte vara lätt!
Deprimerande om inte annat. Undra om jag är sämst på något.
Det är jag säkert. Men det man inte vet mår man inte dåligt av, right?
Om det inte är typ...aids. Det kan man ju ha ett bra tag utan att veta vad
det är liksom! Fan, nu kom jag av mig lite känner jag haha. Oh well.

Idag bliiireee inflyttningsfest för random med mål att inte bli för full.
Ska se hur det blir med det! Ska försöka i alla fall.
Ut med hunden ska jag också. Snart. Måste kissa först, bara så ni vet tihi.
Jag har nog sovit lite för lite känner jag haha. Var hos Joakim igår, som
hade lagat trerätters till mig och Simon, underbara kille! AJA. Toaletten nu!

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0