Schyffert och Rheborg

Igår hade något otroligt, jag pratade med två av mina idoler,
Henrik Schyffert och Johan Rheborg. Jag och Simon var på väg till
deras show (plus flera andra aaaasbra komiker), så märker jag
att dom går jämte mig!!!!!!! Jag blir i extas och började prata
med dom. Skämde troligen ut mig som satan, så nervös som jag
var!

-Ursäkta för att jag stör, men vi ska kolla på eran show nu!
- Ahaja, vad kul! Vi kom precis på ett nytt skämt!
- Nämenoj! Får jag höra det?
- Nej, det får du vänta med till showen.
- Okeej, men då får ni ge en förvarning. Säga " detta skämtet
kom jag på när vi gick längs.....ööh..
- Stigen!
- Precis! Är ni nervösa?
- Nej, inte än, men det kommer!
- Well, lycka till då! :D:D
- Tack så mycket!

Några sekunder senare.
- Förlåt för att jag stör igen, men skulle jag kunna få ta en bild?
- Ja, självklart. Oj, motljus!
- Tack så jättemycket!
- Tack själv!

HUR STÖRT ÄR INTE DET?!?!?!?!?!? Så jääävla ballt så det finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0