Chips

Chips till frukost är inte helt fel. Blev över lite från min och Simons myskväll
igår, så jag sitter och småäter medan han soooover. Han tog ju körkort
i veckan, så har körde gladerligen hit för att hälsa på. Vi hyrde en HEMSK
film, det söööög. Jag minns inte vad den hette och orkar inte gå och kolla,
men ja, kass var den. Den hade liksom ingen handling och man fattade inte
vad personerna hade för roll i filmen alls. Efter det blev det Flintstone,
det var inte igår kan jag säga er! Faktiskt rätt bra haha.

Jag har fastnat för en till serie nu, nämligen Nikita. Inte alls min typ av
serie egentligen, men jag gillar den! Spännande. Såg ett Community-avsnitt
igår, gryyyymt som vanligt! Jag blev lycklig i hela kroppen av den serien
alltså. Så har ni inte sett den, SE DEN!!!!! Den är G R Y M.

Nu ska jaaaaaag...plugga. Jag ska försöka i alla fall, det brukar ju inte gå
så jävla bra liksom. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0