Fynd!

Träffade kära Joakim och Benjamin idag! Dom var i Alingsås en sväng så
ja, riktigt nice! Vi alla tre fyndade en hel del! Jag fick äntligen köpt några smycken
som jag haft ögat på ett bra tag. 109 för fem smycken, rätt bra tycker jag!
Fick även köpt en kajal,fuktkräm och ett linne. Dock inget som passar till min
assnygga kjol som jag fick köpt igår. Ibland får man unna sig!

Ibland är jag för lat för mitt egna bästa. Kommer kissa ner mig vilken sekund
som helst, men orkar verkligen inte gå till toaletten! Den är för långt bort.
Kan nog hålla tätt en liten stund till. Bra träning för blåsan också! Haha.


Tänkte lägga upp någon bild på smyckerna, men det bidde icke så.
Sorgligt att klockan är fem ochd et är kolsvart ute. Bläbläblä,deprimerande!

Ska väl ta mig hemåt till moder min, och beställa tågbiljett till Sofiiiiaaaaa.
Blä vad kallt det är. Men vacker är det! Det kan man inte säga annat än. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0