Greenpeace

Igår, mina damer och herrar, blev jag månadsgivare till Greenpeace.
Det började så oskyldigt med att jag skulle till Hemköp innan jobbet igår,
då jag stötte på en värvare från Greenpeace ochja... jag har otroligt svårt
för att säga nej i såna lägen så självklart skrev jag upp mig. Efter var
jag lite småsur på mig själv, fast nu ångrar jag det inte det minsta faktiskt.
Jag gillar ju deras arbete och har många gånger kikat om dom behöver
någon voluntär till något projekt såja, varför inte?
Så nu har jag fått höra från två okända människor att jag är underbar och
en bra människa idag (A) haha. En tjej från jobbet, och hon här då.
Känns braaaa, goda gärningar är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0