Jazzhuset

Gårdagen blev nicenice. Jazzhuset spelade visst inte jazz, utan det var ett
aaasbra synthband som spelade. Jag har inte lyssnat ordentligt på synth förut,
men det var fan riktigt bra. Blev otroligt förvånad.

Efter Jazzhuset blev det efterfest hos Martin. Dock missade jag och Zak bussen
med två min, så vi fick gå svinlångt i kylan från spårvagnen. Men ja, fram
kom vi och nice var det. Så där chillade vi hela natten lång och morgonen
också då. Var hemma i lilla Alingsås vid tolv, och har sedan dess varit helt död.
Har inte somnat än dock, vilket är lite skumt.

Såååå hur ser resten av dagen ut? Mjae, chilla. Är trötter och kroppen är som gele.
Pappsen är på fest, så han gav mig pengar så jag kan köpa något att äta.
Har har si så där...nada mat här nämligen. Frågan är om jag orkar gå ut..
jaja.

Fin kväll/natt/morgon hade jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0