Julklappar

Idag har jag fått köpt några julklappar, aaawesooome. Har bara kvar
en till Arvid, som mamma ska hjälpa mig med imorgon, och så måste
jag skriva ut två också. Blir lite knivigt då ingen av våra skrivare funkar.
Ikväll ska jag träffa underbara Camilla, som åter igen är hemma från
London!  Ska blir otroligt roligt ska jag säga er.
Maaaoww, fick 1000kr igår från ett stipendium, ganska nice. Väntar
spänt på min lööööön som vägrar komma! Blah jag har inte jobbat
på över två veckor nu, vilket SUGER. Jag vill ha pengar, hallååå?!
När jag var i Stockholm, blev jag nästan värvad igen. Denna gången
av Rädda barnen. Alltså, hade jag inte redan skänkt pengar hade jag
gått med, men ja. Det dumma var att jag sa att jag kunde göra det
och gav mitt nummer. Suger att jag inte kan säga nej i såna tillfällen!
Jäjääää, dags att typ..donno. Sova kanske? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0