LÖÖÖÖN

Okej, jag fick en otrooooligt trevligt överraskning precis, nämligen min lön.
Det blev så mycket som 6800kr!!!!!!!! Typ 3000 kr mer än vad jag trodde jag
skulle få. Helt galet.

Idag har jag hunnit med en hel del ändå.
Handlat sista julklappen, kuratorn, lagat mat, handlat mat med mamma och Arvid
(alla trodde att jag var hans mamma haha) och nu sitter jag här. Fick även
brev från telia angående min mobil, så nu har jag skrivit på kontraktet och får
mobilen nästa vecka. Nicenice säger jag.

Julkänslorna uteblir fortfarande tyvärr. It sucks.
Nu ska jag busa med Arvid :* tossan blir så svarsjuk när han är här, eftersom
hon inte får mest uppmärksamhet. Så söt är hon. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0