Så var det med det

Fick inte jobbet på fritidsresor,var för ung. Det är ju lika bra att göra denna dagen
sämre än vad den redan är menar jag. Allting kan verkligen ta sig. Jag har inte en
jävla ljuspunkt, inte något som får mig att kämpa. Jag vill hääärifråååååååån NU.

Stockholmsresan igår varierade från nice till ett helvete då och då, jag var jävligt
glad över att komma hem. Den staden är nog inget för mig, i alla fall inte när det är
kallt och mörkt.

Jag vet inte vart jag ska söka jobb nu när det blev nekat. Får hålla tummarna på Ving
helt enkelt.

Dagens planer blir att beställa ny mobil och handla julklappar med pappa. Det var
egentligen meningen att jag skulle till jul på liseberg imorgon,MEN jag hade fått fel
information :) suprise. Jag tror inte att några nedslag förvånar mig längre. Jag
förväntar mig det helt enkelt. Förväntar mig att jag ska bli sårad, att folk ska bete
sig som svin och att jag inte kommer få något jobb. Än så länge har jag ju inte haft
fel så.

Sista skoldagen 2010 och jag vill inte tillbaka. Sova hade suttit fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0