Advokado

Just nu kämpar jag med att få ner en advokado i magen.
Jag mår så otroligt illa varje gång! Men någon gång måste det ju vända,
som det gjorde med jordgubbar. Jag brukade må jätteilla av dom förut
också. Så jag kämpar på här.

Idag var min blåsa så otroligt nära att spricka, jag skojar inte!
Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Jag drack nämligen två koppar
te på Fru Olsson med Joakim, och det teet bestämde sig för att
vilja komma ut precis då jag satte mig på tåget. Jag sprang från
bussen och in till toaletten. Flod är väl det enda jag har att säga.

Min fot har sååå somnat. Och jag är sååå glad just nu.
Jag har inte haft feber på hela dagen! Hur ofta händer det?
Typ aldrig.

Aja, glad är jag. Håller tummarna för att familjen inte är fake,
vilket jag tvivlar på att dom är.

Har jag sagt att jag har världens finaste hund förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0