Avklarat

Nu är matteprovet avklarat. Nu kan jag lägga det bakom mig och
koncentrera mig på andra saker, så som hälsopedagogik och religion.
Och läsa i min Londonbok. Haha nu började jag le igen. Jeez, hur
länge ska denna överlyckliga fasen vara? Inte för att jag klagar, men
det är lite jobbigt att den håller mig vaken på kvällen. Datum bokat
nu, 9:e Juni drar jag härifrån. Har dock inte bokat flyg eller så än men
det ska jag göra så fort jag fått deras referenser och så.

Förlåt för att jag bara skriver om det, men jag kan inte tänka på annat!
Det går inte helt enkelt.

Idag när jag var och tränade(!!!) så kom det in en fjortis på gymmet
med hennes pojkvän. Tösen hade uppenbarligen inte varit på ett
gym förut, eftersom hon inte fattade hur ett springband. Hon
fattade inte ens då hennes kille hade satt på den och visat vart
man höjde farten.

Jag tror att fjortisarna kommer ta över världen. Dom blir bara fler
och fler, och alla ser likadana ut. Global uppvärmning och fjortisar,
framtiden ser ljus ut!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0