Djursjuksköterska

Jag har kommit på vad jag kanske vill jobba med!
Helst vill jag vara djurpolis, men eftersom det inte finns några såna
i Sverige (tvivlar på att dom finns i England heller), så blir det ju
lite svårt. Men så kollade jag omkring på internet, och hittade
djursjuksköterska. Det hade väl inte varit alltför dumt?
Så kan jag förbjupa mig i rehabilitering. Då slipper jag vara
med och operera (är lite känslig för sånt). Så som en sjuksköterska
fast för djur. Det hade väl passat mig?

Det känns bra att ha ett litet mål nu, eftersom jag inte haft en
aning om vad jag vill arbeta med innan. Så nu ska jag kolla vad
för poäng man måste ha för att komma in på en sån utbildning.
Iii


Update: 19.48 i intagningspoäng. Hejdå den drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0