Jovars

Dagen började med att min första lektion var inställd. Party!
Fortsatte med att jag råkade låsa in mina nyckar, och Nicole har
min extranyckel till mitt skåp på hennes nyckelknippa, som hon
hade glömt hemma! Såklart. Så jag lånade Fridas jacka och
trippade iväg med Nicollon för att hämta nycklar.

Jag måste säga att jag stör mig så otroligt mycket på ovärda
dagar i skolan. Man har dragit sig dit heeelt i onödan.
På latinet såg vi på en jättedålig film i fem min, svenskan
var lika ovärd som vanligt, engelskan spelade vi teater och
sedan hade vi i för sig ett prov, som jag tror att det gick bra på.
Men man kan aldrig vara riktigt säker!

Jaa..dags att plugga nu antar jag. En promenad hade dock suttit
fint, synd att det är så kallt. Men fint äre!

Kisseeesss

Bara för att han är så snygg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0