Törnrosa

Igår var jag, Frida och hennes mor på balett på Operan.
Det var kul faktiskt, trots att vi inte förstod något. Det var visst
en modern version av Törnrosa, så istället för att hon stack sig
på en (törn?) så knarka hon typ ihjäl sig, vilket inte är alltför
lätt att förstå när dom dansar det. Men det var en upplevelse.
Sjukt imponerande att folk kan dansa så! Helt otroligt.


Ja,nu sitter jag här med matten. Det går inte så himla bra om
jag ska vara ärlig. Jag blir mer och mer osäker för varje gång
jag pluggar. Glömmer av mer och mer. Och failar jag på provet
så vet jag inte vad jag tar mig till alltså!

Nu måste jag fortsätta plugga innan Simon flippar på mig :(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0