Vändning

Okej, jag tror att jag kanske har fått ett au pair jobb.
Jag hade gett upp dom planerna, men "out of nowhere" så kontaktade
en familj mig. Om det inte är en bluff vill säga. Det finns väldigt
många som lurar au pairer på pengar etc. Så man måste vara sjukt
noggrann att kolla att familjen verkligen finns, vilket jag tänker vara.
Jag tänker verkligen inte vara naiv här.

Men ja, annars låter det perfekt faktiskt. Barnet ( James) är sju år och
spelar alla möjliga sporter och sånt, så jag lär inte sitta sysslolös.
Båda jobbar inom musikbranschen och ja.. verkar väldigt bra helt enkelt.

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Frida

Faaaaaaan va skoj!

2010-02-04 @ 01:34:38
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0