Året


Januari : Jag och syster var på Oasis. Jag var relativt glad och plugget tog
upp den mesta tiden.


Ferbruari: Hade massa kul med Nicole, började vara med Frida mer(tror jag).
Var brunett. Var på Hello Safefride med John ME som förband. Nice.


Mars : Mobil gick sönder. Annars var allt frid och fröjd. Spenderade mestadels
tiden i Göteborg.


April : Blev rödhårig. Festade en hel den, och bästa av allt _
var på Mando Diao konsert. Underbart


Maj: Piercade mig och var på Urix med underbara Frida!



Juni: Picknickfestivalen, Potatisfestivalen och Varberg.


Juli: Slavade på Luna, mådde allmänt kasst. Åkte till Gotland - Blev bättre.


Augusti: Sjukt rolig trip till Stockholm- såg Coldplay. Skolan började.


Blev vän med Jessie igen=underbart. Pluggade som en galning.


Vanja kom på besök :* Simon fyllde 18år


Slutet på Oktober- början av November - SPANIEN!!!!!
Pluggade som ett svin, tappade motivationen. Hyrde häst på Nygård :*



Jag och Frida såg Regina Spektor:D En sådar julafton och en grym nyårsafton!

Kort sagt: Året har varit bra, har gått lite för fort bara! Menmen, känns
som att jag har tagit vara på det någorlunda ändå. Men ska göra det
ännu mer detta året :* puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Om det var i mars så älskar jag mars:D .

2010-01-03 @ 01:06:24
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0