BLVD

Igår drog jag och Ida till BLVD. Vi var lite oroliga över om vi skulle komma
in eller inte, eftersom det var 20 där, men det gick så bra så.
Det var rätt så dött när vi kom, men blir bättre ju mer klockan gick.
Mitt bekräftelsebehov märktes verkligen av igår kan jag säga er.
Eftersom det troligen bara är mina närmaste som läser denna, så
kan jag lika gärna skriva det. Jag strulade med tre pers igår.
På en och samma kväll. Det är INTE okej. Varför vet jag inte,
det bara blir så. Det var ju samma sak förra helgen liksom.
Frågan är vad jag ska göra åt saken.. för så här kan jag ju inte
fortsätta. Jag får helt enkelt komma på någon lösning.

Annars var kvällen jättebra! Hade hur kul som helst!
Jag tog ju Idas krogoskuld igår va, rätt ballt ändå.

Nu ska jag nog.. sitta här en stund. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0