Där försvann den dagen

Jag vaknade omkring åtta imorse, jag tänkte gå upp halv tio, men
så gick det med det. Men när jag låg där, kände jag att jag inte orkade
gå till skolan idag. Jag brukar gå dit trots att jag är sjuk, men idag
valde jag att stanna hemma isället. Nu märkte jag att klockan var
tio över två, vart tog dagen vägen? Jag har inte gjort någonting!
Förutom att spela sims då. Tiden bara flyger iväg när man spelar det!
Helt otroligt. Plus att jag använder min tv som dataskärm, vilket gör
att jag blir ännu mer insatt i spelet. Men faa-aaan vad roligt det är!
Dom som skapade sims är konstnärer, utan tvekan.

Aja, jag ska faktiskt sova nu, sedan hund och plugga. Lär ju
hända,men ja. Hund och sova kommer ske i alla fall. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0