Finaste flickorna

Igår hade jag middag + filmkväll med några av mina favoriter.
Vi såg på filmen The Children, en skräckis då. Och för en gång skull
så valde jag en bra skräckfilm,vilket är näst intill omöjligt.
Nicole var nära och spy, Frida kramade sönder mitt ben och Jennifer
gömde sig rejält bakom kudden, så jag tror att dom också tyckte
att den var läskig.

Jag hade inte förväntat mig att få något paket av dom, och fällde
inte några tårar över det direkt, fast så när dom skulle gå, så kommer
dom in med ett litet paket till mig. Det visade sig vara en 45min
ansiktsbehandling! UNDERBART! Och gud må veta att det är
behövligt! Så dom kunde nog inte gett mig en bättre present,
förutom resa till England då.

Det är så fräckt när man märker hur bra ens vänner känner en.
Så ja, jag är överlycklig. Både över presenten och över att ha såna
bra vänner. Jag är lyckligt lottad.



Kommentarer
Postat av: nicolelele

förstår du nu vad jag menar med att min haka är ond?:((((

2010-01-16 @ 14:16:57
Postat av: madde

Det syns ju ingeting! Du är himla fin :d

2010-01-16 @ 20:25:55
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0