Helgen

I fredags hade jag och Simon bestämt att ha filmkväll, så jag åkte in
till Göteborg, rätt skabb och fula kläder. Vi gick och fikade, och han
övertalade mig att ta en cider någonstans, bara för att vi kunde liksom.
Så på något vis spenderades kvällen+natten på Gretas. Japp, jag
kom in! Det är 20 där och dom är verkligen stenhårda med det, så
det var rätt ballt. Dock var jag ju som sagt inte klädd för utekväll...
Inte Simon heller för den heller. Men vi hade skoj i vart fall!
Väldigt spontant.

Vaknade av mig själv vid halv nio på lördagmorgon, skum som jag
är och skynade mig hem och vidare till farmor. Jag bad pappa ta med
två mackor åt mig, så hade han fixat massa. Han hade gjort iordning
två ostmackor, en banan, vatten, GIFFLAR och dumle. Det ni!

Kvällen träffade jag Frida och Nicole en stund, men var alldeles för
trött kände jag, så stack hem tidigt för att sova. Skönt som satan.
Dock vaknade jag halv nio idag igen, party.

Och idag...har jag sett Sound Of Music. Den är himla mysig måste
jag medge! Ajaaajajaa, nu ska jag ut i kylan hem till mamsen.

Bilder kommer kanske sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0