Irriterande,jotack!

Idag fick vi sluta tidigare från naturkunskapen, som jag konstigt nog inte blev
alltför glad över. Jag hade nämligen bokat tid hos skolsköterskan klockan 15.
Så jag fick alltså en timmes dötid. Jag spenderade den med att sitta och skicka
sms. När klockan äntligen blivit tre, gick jag till skolsköterskan. Men då serni,
var upptaget-lampan igång. Så det var alltså någon annan där, på MIN tid.
Så jag hade väntat i över ett timme i onödan. Party.

Nu har Johanna åkt till Tanzania.. sa hejdå till henne i natt. Jisses vad jag
kommer sakna henne! Och avundsjuk är jag också för den delen.
Hoppas att hon kommer tillbaka levande, utan aids och mask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0