Kylig morgon

Igår var jag så himla hurtig. Jag cyklade iväg till Sportlife halv nio
på morgonen, i 18 minusgrader. Det var is i mitt hår från min andedräkt.
Jag frös rätt så rejält kan jag säga er! Men fyy vad skönt det var!
Att träna alltså, inte cykla. Jag har verkligen saknat det!

Men idag lider jag av träningsvärk, både på gott och ont.
Nu har jag i vart fall börjat träna igen. Det är bra, väldigt bra.

Får se om jag åker till Sportlife ikväll igen. Jag ska på kalas vid
tre, så det beror på vad klockan blir. Annars har jag en långtur
med hunden framför mig idag ändå så.

Nu ska jag lösa två pq-former, jag har börjat glömma av dom så
bäst att knöka i dom, så nationella går bra. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0