Neråt

Igår kände jag mig nästan frisk. Idag kan jag knappt prata, och febern känns
värre än vad den brukar. Himla party det där! Jag lovar att det var någon av
barnen igår som smittade mig. Men jag SKA träna idag, jag är så otroligt
sugen så det finns inte. Body balace for the win. Det är nog inte så smart
att bli anfådd, så nöjer mig med det. Jag kommer ha sååån otrolig
träningsvärk i övermorgon va. Jag har inte tränat på jag vet inte hur
länge, plus att det passet faktiskt är jobbigt.

Nu har jag suttit med hälsopedagogiken en stund, och det går faktiskt
rätt bra känner jag. Men jag vet inte vad hon är ute efter dock, så jag
kör mitt eget race här, så får vi hålla tummarna på att hon gillar det!

Jag måste börja med religionen idag också... Jag gillar inte inlämningar.
Jag har inte den självdisciplinen som krävs. Men det är väl bra träning
antar jag. Såååå, nu blir det plugg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0