På gång

Nu har mitt "lite mera hälsosamma" liv börjat. Jag och Joy var på två pass
idag, Body Jam och Body Balance och gud vad vi skrattade på jam!
Vi var så otroligt dåliga, underbart. Båda var/är även väldigt otränade,
så nu är vi näst intill döda. HEEELT slut alltså. Träningsvärk nästa!

På BB finns det en tant som alltid kommer först, hon riktigt knökar sig
in i salen, och har alltid har samma plats. Men idag så var jag och Joy
där före henne (vi gick på Jam där inne som var precis innan) så jag
sa åt henne att lägga sig där hon tanten brukar ligga. Tanten kommer
in, och verkligen knökar in sin matta mellan Joy och en stolpe. Och
man behöver rätt stor plats på detta passet alltså. Underlig tant.
Nästa gång ska vi lägga mattorna ännu närmare stolpen så hon inte
kan ligga där :* Bus.

Skumt att det fanns en bild på en snubbe som gör BB, när det
bara är tjejer på passen.

Kommentarer
Postat av: Frida

det är för att inspirera även herrar att utöva denna kvinnodominerande träningsform förstår du väl!

2010-01-04 @ 16:30:01
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0