Pepp?

Imorgon är det äntligen dags för mig att fylla hela 18 år. Helt insane!
Jag har varit såå taggad i jag vet inte hur länge, men idag  när jag vaknade
var jag inte alls lika pepp. Himla underligt. Men det kommer nog tillbaka
imorgon igen! Då ska jag ut med några vänner. Simon har dock blivit
sjuk så han lär inte hänga med :( Men det blir nice ändå.

Jag hade tänkt att inte logga in på msn idag, men jag kunde seriöst
inte hålla mig ifrån det. Hela kroppen ville det. Sorgligt ändå.

Jag är så uttråkad. Jag vill åka och träna, men det är så jäkla
långt bort! Men jag behöver ju verkligen träna, så som jag ser ut.
Lite sorgligt det med. Vi får se hur det blir.

Herregud, jag blir myndig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0