Sista gången

Idag ska jag jobba på Cope för sista gången. Det kanske startar igen,
förmodligen gör det det(?), men för denna gången är det sista gången
i vart fall. Vi har bestämt oss för att se film och äta popcorn, vilket blir
mysigt. Dock kommer någon vara tvungen att leka med Algot om han
kommer. Han är omkring 3 kanske, så han klarar inte riktigt av att
sitta still och kolla på film så länge liksom. Det blir trist att inte träffa
honom igen. Han och Jonatan kommer jag sakna. Men men, that's
life.

Sååå, nu har jag genomfört min engelskapresentation om
"The Normans". Hur ointressant som helst. Men jag tror att det
gick bra i alla fall, kändes så. Skönt att ha det överstökat i vart fall.

Nu ska jag plugga lite, ta ut hunden och jobba. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0