Släktkalas

Om några timmar kommer en del av släkten och firar mig. Vi är inte
så många i min lilla släkt, många har försvunnit på senaste, men det
är mysigt ändå. Plus att antalet snart kommer öka då jag blir faster.
Det blir kul med en liten bebis, fast roligast är dom ju när dom är
omkring fyra. Dom har så soliga saker för sig då.

Imorgon börjar skolan igen... jag vill inte. Min stress har minskat
något otroligt nu under lovet, men jag vet att den kommer tillbaka
då skolan börjar igen. Och det vill jag inte. Jag mår mycket bätter nu
liksom, blir inte irriterad lika lätt m.m. Jag har knappt bråkat med
Johanna på hela lovet, vilket är en stor skillnad då det var skola,
då bråkade vi varje dag. Livet är bra mycket roligare när man inte
har världens sämsta temperament kan jag säga er!

Gårdagens "outfit" . Jag ser lite rund om kanten ut men ja.
Jag suger på att ta kort i spegeln, blir jämt sämst </3 .
Ajaaaaaaaaaaa. Ska väl laga mat nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0