Taxi vs Buss

Igår var jag på födelsedagsmiddag/förfest hos Joakim, hade en
riktigt trevlig kväll faktiskt. Tyvärr fick jag åka hem lite tidigare
än dom andra eftersom jag inte ville gå hem från stationen i
15 minusgrader. När jag väl är på tåget skriver mamma att hon
kan betala taxi hem från stationen, så jag slipper gå i kylan.
Detta är första gången något sådant händer mig, så jag blev
himla chockad faktiskt. Hur som helst. Här tror man ju att jag
väljer att åka taxi och slippa gå 6 min ute i den otroliga kylan,
men nej, jag valde att åka bussen.
Trots att jag var nära att frysa ihjäl, ångrade jag verkligen
inte mitt val. Det kändes riktigt bra faktiskt!
Jag är ju ändå en miljömänniska. Stolt blev jag.
Ni måste medge att det är rätt imponerande?

Lite bilder från gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0