Alltid nagot

Kelly har varit jattetrevlig idag ocksa, asskont. Tony ar lika bitter som
vanligt. Annars sa har dagen varit bra, jag har inte behovt gomma mig.
Dom drog precis harifran, sa jag ar ANTLIGEN ensam hemma. Det var inte
igar kan jag saga er! Har fortfarande feber dock. Ska sova inom snar
framtid.

Igar nar jag och Martina chillade i Clapham Junction, kom det fram
en fet snubbe och fragade "Does your mother want a new son i law?"
Martina som var helt forundrad over hans fett, fattade inte vad han sa.
Sa hon stod som ett fragetecken, medan jag fick forklara att vi bada
var upptagna. Martina var fortfarande helt borta nar jag sa att vi var
tvungna att ga, stod hon kvar och ja.. det gick inte vidare smidigt.
Sana saker hander HELA tiden. Typ i helgen, da fick vi ga fore hela
kon i en mataffar. Hur ofta hander det? Vi fragade alltsa inte, utan
killen som jobbade dar fixade det haha. Asnice. Livet ar fint.

Jag forsokte komma pa vad som varit roligast under min tid har, men
jag kan verkligen inte komma pa det! Sa mycket har hant, stora som
sma saker. Helt omojligt att valja ut nagot! Men innan jag har akt hem
ska jag fan ha kommit pa det!

Nu ska jag kolla om tvatten har torkat sa jag kan stryka. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0