Fox

Igar pa vagen hem fran bussen, hade jag en rav 2 meter ifran mig.
Hur galet ar inte det?! Dock blev jag hur radd som helst, for jag kom
att tanka pa barnen som typ blev dodade av ravar.

Denna dagen har varit BRA. Jag har inte fatt skall, och den har bara
varit mysig. Min favoritstund var nog nar jag spela monopol med James,
eller nar jag och Kelly smapratade. Fan for Tony alltsa. Allt hade varit
sa bra om det inte vore for honom! Hon ar verkligen latt att prata med,
och verkar inte ha nagot emot det direkt. Vi skamtar liksom och allt,
men sa kommer han och forstor.

Jag saknar MAT. Jag lar ha varldens proteinbrist nu, eftersom jag bara
fick quorn och soyasaker dom forsta 2 veckorna typ. Jag har begart en
kladdkaka nar jag kommer hem, och tacos pa sondag. Ska bli gott! <3

Weeeell....im bored. Har inte atit nagot onyttigt idag dock! Galet.
Dock ar kvallen inte over, funderar pa att kopa chips. Ska forsoka
halla mig dock!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0