Glass

Jag sitter har med min glass,uttrakad till max. Dumma Martina fick
 feber idag = jag inte har nagot att gora. Men jag fick vara barnvakt
ikvall visade det sig anda. Fick ge James ett bad, dar han som vanligt
ville leka bar. Killen kan en hel del om alkohol kan jag saga er!
Jag fick aven forklara for honom varfor man inte far dricka alkohol
och kora bil.
Han hade en kompis over idag, Karl. FYFAN vilken skitunge. Krasen
som faaaaan, jag var tvungen att skara hans rostade brod i tva delar
for att han skulle ata den. Guuuud vad jag ar glad over att James ar
en san underbar pojke! Hade jag tagit hand om Karl, hade jag nog
tagit livet av mig. Well... annars har dagen varit allmant seg. Det har
regnat och ja...vilket egentligen var ratt sa mysigt :D Menja...

Varfor, VARFOR ar ingen inne pa msn?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0