Haha

Det finns otroligt manga skumma killar har ute i varlden, och jag maste
saga att jag och Martina ar otroligt bra pa att hitta dom! Skills.

Wellwell, sista dagen med James idag. Busen ar pa bio nu, men vi ska
sakert fortsatta leka Sagan om ringen da han kommer tillbaka. Jag ar
bra pa att faktas nu ska ni veta!

Jag har inte atit nagot onyttigt pa TVA dagar. Hur stort ar inte det?
Kanner dock att jag inte kommer klara att halla mig idag. Jag kan ju
inte svika min indiska van, som ger mig rabatt, nu liksom. Vi ar ju
bundisar! Tror dock inte att hans fru uppskattar varan vanskap, for
hon tvingar mig betala det riktiga priset. Whore.

Nej jag ska fan dit nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0