Hamster

Tony och Kelly har varit dryga i tva dagar nu, och jag har ingen aning
om varfor. Svin jobbigt ar det, jag gar omkring och ar nervos hela tiden
liksom. Jag var pa varldens samsta humor igar, men jag bestamde mig
for att traffa Martina anda, vilket var ett bra val. Vi hade det sa mysigt
sa. Motte en man som sag ut som hamstern i Bolt, som sa cheers minst
fyra ganger nar jag pratade med honom, eller ja jag handlade godis
av honom.

Medan jag vantade pa Martina, kommer det en ca 65arig gubbe fram
och satter sig jamte mig och sager "been a great day today..mummelmummel..."
"When is your birthday?" "I can buy you a birthdaypresent...Do you want a
mini-skirt?" "Oh..a minidress then?" TACK OCH LOV sa kom Martina.

Jag invigde mina traningsskor forut, och jaaklar vilken kass kondition jag
har! Jag trodde att jag skulle do efter typ.. fem min. Men det gjorde jag
inte, believe it or not. Ajaaaaaa....nu ska jag gomma mig i mitt rum tills
det ar dags att hamta James. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0