Hemma

Nu är jag tillbaka i Sverige.... det känns skumt och fel. Jag hör inte
hemma här. Mamma hade fixat soyakorvar och kladdkaka till mig i
husvagnen då dom kom och hämtade mig <3 finaste mamsen.
Jag håller nu på och lägger in bilder, 749 stycken för att vara exakt!
FAAAN vad jag har ont i kaggen då! Inte bra inte bra. Aja...
jag sov änna två timmar i natt, så jag är heeelt slut nu kan jag säga er!

BTW, så jävla random. På bussen hem igår natt, började jag prata med
några killar. Då säger den ena av dom "Im your neighbour". Hur
COOLT är inte det?!?! London är inte litet direkt! Eller uppenbarligen
så är den det men ja... as ballt! KISSES

Kommentarer
Postat av: John Smith

Kunde du inte tagit TVÅ bilder färre? :(

2010-08-03 @ 16:22:07
Postat av: Madde

Fine! Jag lägger väl upp fler dååå!

2010-08-04 @ 11:44:39
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0